przepisy, porady i ciekawostki kulinarne

Amarantus w zdrowej kuchni – właściwości i zastosowanie

Amarantus to wartościowy dodatek do menu, z mocy którego z pewnością warto skorzystać. Ten ciekawy gatunek zboża może się pochwalić bardzo dużą wartością odżywczą, a uwzględnienie jego obecności w menu każdemu z nas przyniesie wiele korzyści.

Co warto wiedzieć o amarantusie?

Z jakich względów warto uzupełnić swą dietę o ten przysmak? Powodów, dla których warto sięgnąć po to zboże, jest wiele. Wiadomo, że amarantus to rewelacyjne źródło żelaza, błonnika i magnezu, wiadomo też, że zdrowa dieta z jego udziałem może mieć rewelacyjny wpływ i na naszą sylwetkę, i na ogólny stan naszego zdrowia.

Jak wykorzystać amarantus?

Znane są liczne przepisy na pyszne dania, w których pojawia się to zboże. Z mąki amarantusowej można przygotować smaczny i zdrowy chleb, z można go też dodawać do gęstych zup oraz do sosów. Możliwości jest sporo, a bez względu na to, na jakie rozwiązanie się zdecydujemy, możemy sporo zyskać. Ten prosty dodatek do wielu potraw to samo zdrowie i moc energii, dzięki czemu nasz organizm będzie mógł sprawniej funkcjonować przez cały dzień.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *